poniedziałek, 30 listopada 2009

Bo najgorsze co moze sie zdarzyc to 'przyjacielskie rady na tematy sercowo-milosne' udzielane koledze ktorego podswiadomie...
Zdarza mi sie to drugi raz. I jest to... straszne. I wszystko, z najdrobniejszymi szczegolami, zdarzenie po zdarzeniu, analizujmy wspolnie, zastanowmy sie, moze cos z tego będzie?
Tak, tak kibicujemy Wam z calego serca.

Mam dość. Oficjalnie, 30.11.2009 21:43. Mam Was dość. I nie tak jak poprzednio. Nie odczuwam nawet przyjemności z kupienia Ci prezentu na Mikolaja. Masz, ot, tradycja, nic więcej. Nad wymyślaniem prezentow dla tej zaszczyconej grupy poswieciłam 3 minuty. Poza tym jednym, ten jeden, ktorego wymyslenie zajęło mi tak dużo czasu i z ktorym wiąże... stosunkowo duze nadzieje. Ale... ostatnio jestem jak hiszpanska kadra. Gram jak nigdy, wychodzi jak zawsze. Żałosne. Źle się czuje, nie chcę mi sie wstać z lozka.

... niech to zadziala. Prosze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz